Spre ordet!

Etter du har meldt på arrangementet ditt og fått bekreftelse på at du er godkjent som arrangør, vil arrangementet ditt bli synliggjort innunder Fun Palaces-fanen i alle Fun Palaces Bergen sine kanaler – bl.a. på vår nettside, gjennom sosiale medier og i eventuell fellesannonsering.
Du er selv ansvarlig for annen markedsføring av arrangementet og for å «spre ordet» i ditt nærmiljø. Dette kan for eksempel være å ta kontakt med lokalaviser, henge opp plakater, legge flyers på nærbutikk og i postkasser og mye mye mer. Vi anbefaler at du kommer i gang så tidlig som mulig. Du står fritt til å bruke og tilpasse materiellet som ligger lenger nede på siden (kommer).

Facebook

Alle planlagte arrangementer bør også opprettes som et «arrangement» (event) på Facebook. Dette er du selv ansvarlig for å gjøre. Vi anbefaler at alle oppretter et Facebook-arrangement så tidlig som mulig. Det gjør ingenting at du ikke har alle detaljer på plass med en gang – du kan fylle inn info og oppdatere arrangementet underveis. Husk: dette kan også være en måte å rekruttere bidragsytere på! Del arrangementet med Facebook-gruppen Fun Palaces Bergen, så får vi vite om den og kan hjelpe deg med å spre den i våre kanaler.
Ved bruk av sosiale medier er det ellers flott om du «tagger» oss @funpalacesbergen og/eller setter inn hashtag #funpalacesbergen
Lurer du på noe? Vi er her for å hjelpe – ta kontakt!

Materiell

Bokstavlogo gjennomsiktig bakgrunn:
Bokstavlogo hvit bakgrunn:

Slottet:

 

Flyer/plakat til bruk til å rekruttere bidragsytere til ditt Fun Palace (klikk for å laste ned):
Redigerbar_hvakandu_
Redigerbar_hvakandu_versjon2
Redigerbar_hvakandu_versjon3
(All sort tekst i dokumentene er redigerbar eksempeltekst.)